Викладач
|
Дерев’янко О.О.
| |
Предмет
|
Українська література
| |
Групи
|
1-А л/с
|
1-А с/с
|
Дата
|
18.03.2020
|
19.03.2020
|
Тема
|
П. Тичина
|
СХЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
І. Перевірка домашнього завдання: переглянути фільм «Воскресіння Розстріляного Відродження».
1. Студентам у Вайбері надіслано повідомлення.
2. 12.00-12.05 - реєстрація присутніх онлайн на занятті.
3. 12.05 -12.21- перевірка знання змісту фільму.
Протягом 15 хвилин студенти надсилають в особисте повідомлення відповіді на 1 блок запитань. 4. 12.21 -12.36- робота над 2 блоком запитань.
Протягом 15 хвилин студенти надсилають в особисте повідомлення відповіді на 2 блок запитань.
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
1. Запишіть у зошиті визначення поняття ВІТАЇСТИЧНІСТЬ.
2. Складіть конспект-схему с.16-17:
Поезія 20-х рр.. XX століття.
Тематика:
1.
2.
3.
…
Жанрова різноманітність:
1.
2.
3.
…
3. Складіть хронологічну таблицю «Життєвий і творчий шлях П.Тичини». (с.17-19)
4. Перегляньте фільм «Я кличу тебе…» (реж. В. Вітер) і виконайте завдання.
5. Опрацюйте матеріал підручника с. 19-20
6. Запишіть у зошиті визначення поняття КЛАРНЕТИЗМ та ознаки кларнетизму.
ІІІ. Домашнє завдання.
1. Прочитайте вірші П. Тичини та їхній огляд (с. 21-27).
2. Виконайте завдання:
· Складіть літературний паспорт до кожного вірша.
· Прослухайте ліричний вірш П. Тичини «Пам’яті тридцяти» у виконанні М. Бурмаки.
3. Перепишіть поезію «Арфами, арфами…» у зошит і зафарбуйте слова, що позначають барву, відповідними кольорами.
Вишліть фото у Вайбер. Зіставте свою роботу з варіантами одногрупників і проаналізуйте її кольорову палітру.
4. Вивчіть напам’ять один з віршів П. Тичини (на власний вибір).
Комментариев нет:
Отправить комментарий